Leczę się dalej

Brzuszek
Byłem dziś na wizycie kontrolnej w Brzozowie i kurację przedłużono mi na kolejny miesiąc. Mam nadzieję, że przynajmniej problem wrzodowy uda się rozwiązać. Dodatkowo lekarz przepisał mi badanie USG — zarejestrowałem się na 7 stycznia 2008.

Skrótowo ostatnie miesiące

Ponieważ czekam akurat na zakończenie remanentu w zaprzyjaźnionym sklepie, co nastąpi pewnie przed północą, postanowiłem uaktualnić niusy. Jest to o tyle miłe, że mam akurat dostęp do internetu i mogę buszować w sieci albo z kimś rozmawiać przez komunikator, albo też czytać polskie wydanie książki Roberta Bringhursta Elementarz stylu w typografii. Mogę też zrobić kolejny wpis na stronie, co też niniejszym czynię.

Zdrowie
No cóż… Nie jest ciekawie. Kolana wciąż są w trakcie leczenia. Za mną wiele wizyt w Strzyżowie, a przede mną wizyta w Rzeszowie u specjalisty reumatologa. Po kolejnych zabiegach rehabilitacyjnych (we wrześniu i w październiku) kolana bolą mniej, ale ciągle. Szczególnie przy wchodzeniu po schodach, długotrwałym siedzeniu w jednej pozycji lub podczas wychodzenia na coś wysokiego, np. drabinę, krzesło czy stopień w autobusie. Na razie sam za siebie trzymam kciuki, by było lepiej.
Oprócz kolan doszedł też inny problem. Człowiek się zaczyna sypać. Otóż moje bóle brzucha, powtarzające się od wielu lat zostały w końcu(!) zdiagnozowane. Po przekonaniu lekarzy o konieczności wykonania gastroskopii, okazało się, że mam wrzody. Jestem w trakcie leczenia i również liczę na to, że będzie lepiej.

Koledzy i koleżanki ze szkoły
Zachęcony przez Ulę Babicz (z domu Pytlowany) dodałem swój profil w serwisie nasza-klasa.pl. W mojej licealnej klasie, w chwili pisania tego niusa było 10 osób, co i tak jest sporym sukcesem. Osobiście byłem od pięciu lat (i nadal jestem) zapisany do podobnego serwisu gromadzącego znajomych ze szkoły o nazwie Szkolne lata, ale nie odniósł on większego sukcesu, skoro w mojej podstawówce zapisane są trzy(!) osoby…

Niusy
Niektórzy mogli zauważyć, że pod nagłówkiem niusów pojawiła się dynamicznie zmieniana informacja, która pochodzi z serwisu blip.pl, którego nazwę można rozwinąć jako bardzo lubimy informować przyjaciół (o tym, co robimy). Informacje na blipie staram się zmieniać zaraz po wejściu na GG, więc są bardziej aktualne niż niusy.

Seriale
W wolnych chwilach, najczęściej pomiędzy godziną 23 a północą oglądam seriale. Nie ukrywam, że są to seriale amerykańskie. Dla tych, których to interesuję, podam ich listę w kolejności alfabetycznej. Linki prowadzą do angielskiej Wikipedii:
* Bionic Woman
* Eureka
* Heroes
* Kyle XY
* Numb3rs
* Prison Break (Skazany na śmierć)
* Smallville

Przymierzam się także do obejrzenia kilku innych, na które jeszcze nie znalazłem czasu:
* Shark
* Jericho
* Rome

Urlop
Tak, jestem na urlopie do końca 2007 roku. Zebrało się tego trochę i postanowiłem wykorzystać urlop w grudniu. Ćwiczę sobie kolana i mogę trochę dłużej pospać. Wstawanie każdego dnia o piątej może być dołujące, więc godzina siódma jest czymś wspaniałym :)

Post scriptum
Mam tu strasznie niewygodne siedzenie i moje kolana dłużej tego nie zniosą.
Muszę kończyć.
Do następnego wpisu — oby nastąpił szybko.