Znowu spora przerwa…

Wiem, że wpisy nie są zbyt regularne, ale po prostu nie mogą być. Ciągle jest coś do zrobienia, a wieczorem jakoś brak mi motywacji, aby zabrać się za uaktualniania niusów. Nawet nie będę obiecywał, że to się zmieni, więc wpisy będą pojawiały się wtedy i tylko wtedy, gdy znajdę jakiś ciekawy powód.

W skrócie:
• Z wrzodami sobie poradziłem.
• Przedwczoraj minął rok, od kiedy mam problem z kolanami — wciąż bez ostatecznej, potwierdzonej diagnozy…
• Bionic Woman anulowano. Szkoda.
• Czekam na nowe sezony Eureki, Heroes i Kyle XY.
• Przypadkowo odkryłem nowy, ciekawy serial House M.D. (Dr House). Obejrzałem wszystkie dostępne odcinki. Do końca czwartego sezonu pozostały już tylko cztery epizody.

• Smallville ma skrócony siódmy sezon ze względu na strajk scenarzystów i pozostało tylko trzy odcinki.
• Zajmuję się tłumaczeniem ciekawego programu USB Safely Remove. Bardzo się przydaje przy pracy z urządzeniami podłączanymi do komputera przez porty USB i Firewire.