Czekam na trzeci sezon

Stało się! Właśnie skończyłem oglądać ostatni, dwudziesty drugi odcinek drugiego sezonu Prison Break. Jest już pierwsza w nocy, ale warto było poświęcić ten czas. Serial jest na tyle nieprzewidywalny, że wciąż z niecierpliwością zastanawiałem się co będzie dalej?
Dla mnie najważniejsze jest, że Sara żyje, więc spokojnie czekam na trzeci sezon.

Seriale, seriale…

Człowiek jednak jest głupi…
Choć czasu nie mam na nic, postanowiłem obejrzeć wszystkie odcinki serialu 4400 i udało się. Później zainteresowałem się fabułą serialu Prison Break i siedziałem codziennie do pierwszej-drugiej w nocy i chłonąłem kolejne odcinki. Dziś w nocy skończyłem pierwszy sezon i nie mogę się już doczekać na drugi.
Łatwo obliczyć, że „zmarnowałem” sporo czasu (39 odcinków 4400 trwa w sumie 30 godzin, a sama pierwsza seria Prison Break ok. 17 godzin), więc w sumie dwie doby już poświęciłem, a czeka mnie kolejne 17 godzin na drugą serię… I choć to głupie — muszę się dowiedzieć co było dalej ;)

Kaszlu, kaszlu

Przez całe święta i tydzień poświąteczny byłem chory. Zresztą wcale mi nie przeszło. Zużyłem dziesiątki chusteczek higienicznych, a nos mi prawie odpadł ;)
Na szczęście dziś jest trochę lepiej, bo kaszel złapał mnie raptem dziesięć razy podczas całego pobytu w pracy.

Pogoda zaczyna się robić ładna, a ja w końcu przestałem nosić czapkę, bo rzeczywiście trochę odstawałem od współpasażerów w autobusie.

Jutro (w sobotę) mam jechać do Jasionowa po deski, zobaczymy co z tego wyniknie.

Wesołych Świąt!

Z okazji Świąt Wielkanocnych
proszę przyjąć życzenia pomyślności,
zdrowia, pogody, pogody ducha,