Seriale, seriale…

Człowiek jednak jest głupi…
Choć czasu nie mam na nic, postanowiłem obejrzeć wszystkie odcinki serialu 4400 i udało się. Później zainteresowałem się fabułą serialu Prison Break i siedziałem codziennie do pierwszej-drugiej w nocy i chłonąłem kolejne odcinki. Dziś w nocy skończyłem pierwszy sezon i nie mogę się już doczekać na drugi.
Łatwo obliczyć, że „zmarnowałem” sporo czasu (39 odcinków 4400 trwa w sumie 30 godzin, a sama pierwsza seria Prison Break ok. 17 godzin), więc w sumie dwie doby już poświęciłem, a czeka mnie kolejne 17 godzin na drugą serię… I choć to głupie — muszę się dowiedzieć co było dalej ;)

Brak komentarzy: