Podsumowanie 2013 roku

Znalazłem dziś chwilkę, aby podsumować rok pod względem czytelniczo-filmowym.

W 2013 roku:
• przeczytałem 102 książki (w tym 91 na czytniku)
• przeczytałem 22 komiksy
• obejrzałem 75 filmów

1 komentarz:

Unknown pisze...

Air Jordan 5'4" Black | Air Jordan 5'4" Black | Air Jordan 5'4" | Air Jordan 5'4"
This review is done from the inside look at the new air Jordan 5'4 and make air jordan 18 retro racer blue Air air jordan 18 retro men red clearance Jordan 5'4 Black. It's a how can i get air jordan 18 retro yellow suede standard size, two where can you buy air jordan 18 retro men red piece black leather travel case with two air jordan 18 stockx good site